WP1 – Διαχείριση Έργου (Project Management)
Εστιάζει στις δραστηριότητες διαχείρισης έργου:
-
Δημιουργία εγχειριδίου διασφάλισης ποιότητας (QM handbook), το οποίο εξασφαλίζει την πρόοδο του έργου
-
Παρακολούθηση, περιοδικές και τελικές εκθέσεις
-
Στρατηγική διαχείρισης ποιότητας και αξιολόγησης
-
Μορφές και μέσα επικοινωνίας
-
Σύντομες συναντήσεις διαχείρισης έργου (PM short meetings),
-
Πέντε διακρατικές συναντήσεις (TPMs)
-
Εργαστήρια (Workshops), Συνέδριο και Έκθεση με Παρουσιάσεις
WP2 – ALARM: Εστίαση στα Σημάδια της Ψυχικής Υγείας
-
Ερωτηματολόγιο αυτοαξιολόγησης για αυτογνωσία και αυτοεκτίμηση των εκπαιδευτικών και βοηθητικών επαγγελματιών, με στόχο την ενίσχυση της αυτογνωσίας και ταυτότητάς τους
-
Διεθνές εργαστήριο αυτοανάπτυξης για εκπαιδευτικούς, βασισμένο στο υλικό SUPREM και αναφορές περιπτώσεων: δημιουργικές και καινοτόμες μεθόδους, βελτίωση επαγγελματικών δεξιοτήτων, ενίσχυση της ικανότητας συνεργασίας
-
Δημιουργία συνεργατικής κοινότητας εκπαιδευτικών, με στόχο την υποστήριξη της ψυχικής ευημερίας των ίδιων, ώστε να βοηθούν αποτελεσματικά τους μαθητές
-
Επιλογή κατάλληλων ψυχομετρικών εργαλείων για μαθητές, με επίκεντρο το άγχος, το στρες, την εξουθένωση, τη συναισθηματική νοημοσύνη και τις κοινωνικές δεξιότητες
-
Διεξαγωγή τεστ αυτοαξιολόγησης στους μαθητές, με τη βοήθεια των καθηγητών των σχολείων-εταίρων και συλλογή δεδομένων
-
Αξιολόγηση αποτελεσμάτων και εντοπισμός των βασικών αναγκών των μαθητών, που θα αναπτυχθούν περαιτέρω στο WP3
-
Παραγωγή συνοπτικού εγγράφου για τις εμπειρίες του εργαστηρίου των εκπαιδευτικών και τα αποτελέσματα της αυτοαξιολόγησης των μαθητών, στα αγγλικά
-
Επιλογή των βασικών τομέων ανάπτυξης για το WP3, με στόχο τη διαχείριση του άγχους των μαθητών
WP3 – E-MOTION: Εστίαση στη Λύση μέσω Δημιουργίας Ψηφιακού Οδηγού
-
Δημιουργία μεθοδολογικού ψηφιακού οδηγού για εκπαιδευτικούς και βοηθητικούς επαγγελματίες, με φυσικές, κοινωνικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες που διαχειρίζονται το άγχος, το στρες, την εξουθένωση, τα συναισθηματικά και κοινωνικά προβλήματα των μαθητών. Ο οδηγός θα περιλαμβάνει 15 κεφάλαια (3 μεθοδολογικά εργαλεία ανά θεματική περιοχή: φυσική, κοινωνική, καλλιτεχνική δραστηριότητα).
-
Συμπληρωματικό υλικό (βίντεο, οπτικά στοιχεία, πρότυπα, μουσικά αποσπάσματα), που θα παραχθεί από τους εταίρους
-
Δοκιμή περιεχομένου του οδηγού στα συνεργαζόμενα σχολεία από μαθητές και εκπαιδευτικούς, συλλογή και αξιολόγηση εμπειριών – δημιουργία σχετικού συνοπτικού εγγράφου
-
Αναθεώρηση και οριστικοποίηση του οδηγού, βάσει των αποτελεσμάτων της δοκιμής, με κοινή συμφωνία των εταίρων
WP4 – CALM: Οριστικοποίηση του Ψηφιακού Οδηγού
-
Μέτρηση και αξιολόγηση της επίδρασης των παρεμβάσεων ψυχικής υγείας στο σχολείο: μαθητές θα συμπληρώσουν τεστ, τα αποτελέσματα θα αναλυθούν από τους εκπαιδευτικούς
-
Οργάνωση εργαστηρίου για μαθητές, εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες υποστήριξης στην Ιταλία
-
Αξιολόγηση και ανατροφοδότηση της στρατηγικής E-MOTION στο εργαστήριο, προετοιμασία οπτικού και πρακτικού συμπληρωματικού υλικού για τον οδηγό
-
Οριστικοποίηση του οδηγού (15 κεφάλαια) με λεπτομερείς περιγραφές φυσικών, κοινωνικών και δημιουργικών παρεμβάσεων ψυχικής υγείας, εμπλουτισμένο με οπτικό και πρακτικό υλικό
-
Δημοσίευση του ψηφιακού οδηγού
WP5 – Δράσεις Διάδοσης (Dissemination)
-
Τελική Διάσκεψη για εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες υποστήριξης σε κάθε χώρα εταίρο (Ουγγαρία, Πορτογαλία, Ελλάδα, Ιταλία).
-
Παρουσίαση αποτελεσμάτων, παραδοτέων και εμπειριών εφαρμογής
-
Στόχος: οργανισμοί υποστήριξης, υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής
-
Συμμετέχοντες: 30 από Ουγγαρία, 20 από κάθε άλλη χώρα, σύνολο 90 άτομα
-
-
Έκθεση και Παραστάσεις (HU, PT, GR, IT) για τους μαθητές και εφήβους.
-
Οι δραστηριότητες του οδηγού (χορός, μουσική, δραματοπαιδαγωγία) θα παρουσιαστούν με μαθητικές παραστάσεις
-
Μικρή «πρόγευση» αυτών θα δοθεί στο WP4
-
Κατά τη διάρκεια του WP5, θα παρουσιαστούν παράλληλα με τη Διάσκεψη
-
Η έκθεση και οι παραστάσεις θα πραγματοποιηθούν δια ζώσης και διαδικτυακά
-
Συμμετέχοντες: 30 από Ουγγαρία, 20 από κάθε άλλη χώρα, σύνολο 90 άτομα
-
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου