Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων

Σχολικό έτος 2022-23 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

"Εφηβεία, ανοίγω φτερά"
Συντονίστρια εκπαιδευτικός: Ζωή Στεφανάτου, ΠΕ04.04
Συμμετέχουσα εκπαιδευτικός:  Πλέσσα Κωνσταντίνα, ΠΕ86

"Ζω την εφηβεία μου"
Συντονίστρια εκπαιδευτικός: Πλέσσα Κωνσταντίνα, ΠΕ86
Συμμετέχουσα εκπαιδευτικός:  Δωρή Αικατερίνη, ΠΕ02

"Πάμε σαν άλλοτε"
Συντονιστής εκπαιδευτικός: Ψαράκης Δημήτριος, ΠΕ11
Συμμετέχουσα εκπαιδευτικός: Γιολδάση Βασιλική, ΠΕ06

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


"Κάνε μια Κ.ΑΛ.Ο. για το ΚΑΛΟ" 

Συντονίστρια εκπαιδευτικός: Αικατερίνη Δωρή, ΠΕ02

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: Καλογεροπούλου Νεκταρία, ΠΕ03 - Ματσάκου Γεωγία, ΠΕ02


ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


"Πού είναι οι αξίες; Ψάξε και θα τις βρεις..."

Συντονίστρια εκπαιδευτικός: Σταυροθανασοπούλου Παναγιώτα, ΠΕ04.02.50

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: Στεφανάτου Ζωή, ΠΕ04.04 - Κυριακάτου Αικατερίνη, ΠΕ02.50


Σχολικό έτος 2021-22

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ


"Εφηβεία και εξαρτήσεις"

Συντονίστρια εκπαιδευτικός: Ζωή Στεφανάτου, ΠΕ04.04

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: Αικατερίνη Δωρή, ΠΕ02 - Βασιλική Γιολδάση ΠΕ06


ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


"Φ.Ο.Σ." (Φιλανθρωπία - Οικολογία - Συνεργασία)

Συντονίστρια εκπαιδευτικός: Αικατερίνη Δωρή, ΠΕ02

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: Ζωή Στεφανάτου, ΠΕ04.04 - Αντωνέλλος Μιχαήλ, ΠΕ11



ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

"Πώς θα ξανακάνω Δάσος την καμένη γη"

Συντονιστής εκπαιδευτικός: Νικολάου Αντώνιος, ΠΕ04.05

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: Ζωή Στεφανάτου, ΠΕ04.04 - Τσακουμάγκου Αλεξάνδρα, ΠΕ04.01


Επίσης το σχολείο μας συμμετέχει σε 3 τοπικά θεματικά δίκτυα με συντονιστικό φορέα τη Δ.Δ.Ε. 

Αχαΐας: 


 "Το θέατρο στην εκπαιδευτική διαδικασία" (2020 - 2023) 

  (συνεργαζόμενοι φορείς: ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας, Δ.Π.Ε Αχαΐας)


 "Χώμα - νερό - φωτιά: αναζητώντας την τέχνη της γης από τη φύση στη χρήση και από τη

χρήση στο μουσείο" 

(συνεργαζόμενοι φορείς: Δ.Π.Ε. Αχαίας, Μ.Ε.Τ. Παν/μίου Πατρών, Αρχαιολογικό Μουσείο

Πατρών, ΚΕΡΑΜΟΣ Κέντρο Μελέτης Αρχαιολογικού Υλικού, Ένωση Εικαστικών Πάτρας).


"Τα πετρώματα στην καθημερινή μας ζωή και ο ρόλος τους στη βιώσιμη ανάπτυξη"









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου